Training

uit-5-stappen-tot-het-beste-Fairfield-resultaat

5 steps to the best FairField result (Dutch version)

Successful development programmes have some obvious similarities. This is quite special because companies and organisations usually differ greatly. Yet there are many things that are similar. 

Ask for our whitepaper. 

90% demonstrable growth in participant population

Our In-company Training Courses

The training courses fit in with the practice in your organisation. For this reason, we come to your premises so that employees can learn "on the job", for example. That way, we and they achieve the best results.

Performance training courses

Performance trainingen kenmerken zich door een sterk accent op het ontwikkelen van houding en gedrag. Een andere houding ten opzichte van het werk en de collega’s is een voorwaarde om te komen tot een betere werkprestatie. Een positieve grondhouding is een voorwaarde om te komen tot het ontwikkelen van vaardigheden. Het zwaartepunt ligt op het ontwikkelen van eigenaarschap en een positieve grondhouding.

Dealing with different cultures

Different cultures working together often goes well, sometimes it goes wrong. We teach participants to deal with colleagues from other cultures. We do this by making participants look at other cultures with an open mind, learn to understand different cultures and translate the specific characteristics of other cultures into communication.

Motivating employees

Waardoor gaan mijn medewerkers harder lopen? Operationele medewerkers vragen een specifieke aanpak als het gaat over motiveren. Hoe creëer ik meer betrokkenheid? Hoe stimuleer ik eigenaarschap? En hoe kan ik gericht aandacht geven waardoor medewerkers beter gaan presteren.

Leiderschap voor operationeel management

Operational managers have great influence on the behaviour of executive employees. Leadership for operational managers comprises a total development programme with a sustainable and lasting effect.

Conversations for operations managers

Successful conversations are no accident. Operations managers have regular conversations with employees. Participants learn about building a good conversation. How to combine asking questions with good listening. How do I cleverly prepare and give feedback in a way that employees listen to me.

Get a proposal

Call Bart Godding
06-22234999

en_GB