Trainingen

uit-5-stappen-tot-het-beste-Fairfield-resultaat

5 stappen tot het beste FairField resultaat

Succesvolle ontwikkelprogramma’s hebben een aantal duidelijke overeenkomsten. Dat is best bijzonder want bedrijven en organisaties verschillen meestal sterk. Toch zijn er veel zaken die op elkaar lijken. 

Vraag onze operationeel managers starterkit aan via de contactbutton

90% aantoonbare groei van de deelnemers-populatie

Onze Incompany Trainingen

De trainingen sluiten aan bij de praktijk in jouw organisatie. Om die reden komen we bij jou op locatie zodat de medewerkers bijvoorbeeld “on the job” kunnen ontwikkelen. Zo boeken wij en zij de beste resultaten.

Performance trainingen

Performance trainingen kenmerken zich door een sterk accent op het ontwikkelen van houding en gedrag. Een andere houding ten opzichte van het werk en de collega’s is een voorwaarde om te komen tot een betere werkprestatie. Een positieve grondhouding is een voorwaarde om te komen tot het ontwikkelen van vaardigheden. Het zwaartepunt ligt op het ontwikkelen van eigenaarschap en een positieve grondhouding.

Omgaan met verschillende culturen

Het samenwerken van verschillende culturen gaat vaak goed, soms gaat het mis. We leren deelnemers om te gaan met collega’s uit andere culturen. We doen dat door deelnemers onbevooroordeeld te laten kijken naar andere culturen, verschillende culturen te leren begrijpen en de specifieke kenmerken van andere culturen om te zetten naar communicatie.

Motiveren van medewerkers

Waardoor gaan mijn medewerkers harder lopen? Operationele medewerkers vragen een specifieke aanpak als het gaat over motiveren. Hoe creëer ik meer betrokkenheid? Hoe stimuleer ik eigenaarschap? En hoe kan ik gericht aandacht geven waardoor medewerkers beter gaan presteren.

Leiderschap voor operationeel management

Operationeel managers hebben grote invloed op het gedrag van uitvoerende medewerkers. Leiderschap voor operationeel managers omvat een totaal ontwikkelprogramma met een duurzaam en blijvend effect.

Gespreksvoering voor operationeel managers

Succesvolle gesprekken zijn geen toeval. Operationeel managers voeren regelmatig gesprekken met medewerkers. Deelnemers leren over de opbouw van een goed gesprek. Hoe combineer ik vragen stellen met goed luisteren. Hoe bereid ik me slim voor en geef ik feedback op een manier dat medewerkers naar me luisteren.

Ontvang een voorstel

Bel met Bart Godding
06-22234999

nl_NL