Gastvrijheid in de schoonmaakbranche?

Gastvrijheidsbeleving is belangrijk in de schoonmaakbranche. Directies en MT’s kennen de waarde van gastvrijheid. Er wordt tijdens overleggen veel tijd besteed aan hoe gastvrij gedrag er binnen de eigen organisatie uit moet zien. En het mooie is, eigenlijk kunnen de schoonmakers dat veel beter zelf bedenken. Zo blijkt in de praktijk. 

De schoonmaakmedewerker heeft zelf een uitstekend en uitgesproken beeld van gastvrijheidsbeleving. En heeft bovendien directe invloed op de beleving door zich gastgericht te gedragen. De kracht van het gedrag van schoonmaakmedewerkers in combinatie met een zelfbewuste aanpak, is dan ook erg groot op de gastvrijheidsbeleving van de klant. En blijvend.

Wil je meer weten over gastvrijheid in de schoonmaakbranche? Lees meer in de gratis whitepaper > Whitepaper Gastvrijheid in de Schoonmaakbranche

Meer nieuws

Lees nog meer van onze nieuws artikelen: