Trainingsprogramma Succes Schoonmaak van start!

Onder dat motto is begin maart bij Succes Schoonmaak in Volendam de aftrap gegeven voor een zeer intensief trainingsprogramma voor de hele operationele schoonmaakorganisatie. Ook het directieteam doet mee. Succes Schoonmaak gelooft dat mensen het verschil maken in haar dienstverlening. Veel medewerkers zijn succesvol doorgegroeid vanuit de werkvloer en hebben behoefte aan het uitbreiden van hun vaardigheden om de verwachtingen van medewerkers en opdrachtgevers te kunnen overtreffen. 

“Hard werken en goed poetsen is belangrijk, maar er is meer nodig om klanten positief te blijven verrassen”, aldus Nico Schokker, operationeel directeur van Succes. Onze mensen zijn erg betrokken, flexibel en daadkrachtig en dat is een mooie basis om verder te ontwikkelen.

Aan objectleiders en rayonmanagers is in dit maatwerk-traject een MBO-programma aangeboden dat is gestart met een stevige outdoor in België. Hierbij wordt aandacht gegeven aan leidinggeven, vakmanschap, samenwerken en klantgerichtheid. Petra Schilder, manager P&O, die de aanpak van FairField nog kent van een vorige werkgever, geeft aan dat “de rode draad van wat onze mensen zelf kunnen beïnvloeden in relaties met klanten, medewerkers en collega’s, erg belangrijk is. En hoe organiseer ik dat vervolgens efficiënt. Het mooie van de aanpak van FairField is dat er maatwerk wordt gebouwd dat exact past bij onze mensen. Binnen een MBO-opleiding met de nodige voordelen en een erkend diploma! We hebben voor FairField gekozen omdat zij de focus leggen op persoonlijke ontwikkeling, efficiency en klantgericht gedrag.” In de loop van het jaar wordt steeds teruggekoppeld hoe de ontwikkeling verloopt en wordt bijgestuurd op de inhoud van de trainingen. Praktische programma’s en ervaren trainers vormen de basis. ”We zien inmiddels al de eerste resultaten omdat onze mensen zeer gemotiveerd zijn gestart. Dat was zo besmettelijk dat inmiddels een aantal leidinggevenden vanuit de staf zijn aangehaakt in de trainingen”. aldus Gerard Veerman, financieel directeur. “Binnenkort vragen we onze klanten wat zij beleven! en ook die uitkomsten verwerken we weer in dit traject”.

Meer nieuws

Lees nog meer van onze nieuws artikelen: